TAPEA

TAPEA

Location

Madrid – España

Service

Branding, Packaging & Comercial exhibition.

Date

24/11/2018

TAPEA

“TAPEA is a culinary enterprise, where gastronomy and restaurants are combined with export and wholesale. These main pillars complement and help each other in order to provide business security, possibility to grow and to control our standards and safeguard our visions.We are a young and innovative company with clear idea and knowledge of the Spanish culinary world. Our project is a franchisable business model based on network of well placed small sized restaurants all over Europe. The restaurants are connected with our unique system of ‘TAPEA at HOME’ retail idea and the larger network of exporting original Spanish goods from carefully selected partners.” texts by Tapea  /  “TAPEA es una empresa culinaria, donde la gastronomía y los restaurantes se combinan con la exportación y la venta al por mayor. Estos pilares principales se complementan y se ayudan mutuamente para proporcionar seguridad comercial, posibilidad de crecer y controlar nuestros estándares y salvaguardar nuestras visiones. Somos una empresa joven e innovadora con una idea clara y conocimiento del mundo culinario español. Nuestro proyecto es un modelo de negocio franquiciable basado en una red de restaurantes pequeños bien ubicados en toda Europa. Los restaurantes están conectados con nuestro sistema único de idea minorista “TAPEA at HOME” y la red más amplia de exportación de productos españoles originales de socios cuidadosamente seleccionados.” textos por Tapea.

Our work consisted of developing an identity based on a logo with a series of stable accessories, accompanied by an identity loaded with resources and pictograms. Typefaces with typewriter finishes were also used, a color palette with Mediterranean colors such as red and green accompanied by gold and all together to reflect the tradition, experience, quality of Spanish food provided by the new and innovative concept of business.

Nuestro trabajo  consistió en desarrolla una identidad basada en un logotipo con una serie de accesorios estables, acompañado de una identidad cargada de recursos y pictogramas. También se utilizaron tipografías con acabados tipo máquina de escribir, una paleta cromática con colores mediterráneos como el rojo y el verde acompañados del dorado y todo en conjunto para reflejar la tradición, la experiencia, calidad de la comida española que brinda el nuevo e innovador concepto de negocio.

Follow
...
Back

Your cart

0

No products in the cart.

Total
$0.00
Checkout
Empty

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!